viernes, 22 de enero de 2010

El limonero del Trencadís.

Las hojas estaban malas y las hojas estaban de color marrón. Ha hecho mucho frio. Hemos cortado las ramas que estaban malas y les hemos puesto una bolsa de plastico encima para que no se hiele y así las hojas estén verdes y que crezcan los limones fuertes.

2 comentarios:

  1. Hola a tots!
    Quan expliqueu com heu fet amb el llimoner ens feu veure una imatge de la vida, el que seria una paràbola. Després d'una mala temporada fem fora les parts tristes i protegim els bons records per a que ajudin a dur-ne de nous.
    A mi m'agrada quan al Petit Príncep de Saint Exúpery ens explica que "hem de suportar les oruges per gaudir de les papallones", i penso que hem de saber passar per l'hivern eliminant le sbranques dolentes perquè després... Vindrà la primavera!
    El proper 31 hi ha un agran festa solidària a Montmeló. M'agradarà veure a tots vosaltres.

    ResponderEliminar
  2. Isabel (Ajuntament)26 de enero de 2010, 14:38

    Hola chicos,

    Buena solución, pero el año que viene nos tendremos que acordar de ponerle el plástico al limonero antes de que llegue el frío, para que no se hielen las hojas. Los limoneros son muy delicados con el frío. ¡A ver si aguanta!

    Un saludo,

    Isabel
    educadora ambiental
    Ajuntament de Montmeló

    ResponderEliminar

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com