martes, 9 de febrero de 2010

Gracias a tod@s

Estamos muy contentos porque nos escribís en el blog mucha gente que conocemos y también que no conocemos. La gente que no escribís el nombre ponedlo y también de donde sois, porque así os conoceremos.

Podeís escribir de muchas cosas en el blog; que os gusta de lo que escribimos, también que cosas os gustan por ejemplo de la tele, si veis patito feo, si os gustan los protegidos, si os gusta el futbol y de que equipo sois.

un besito a tod@s

5 comentarios:

  1. Hola,

    Els blogs s'alimente no tant sols del que escriviu sinó a més, i pot ser és el sentit d'aquesta eina, del que comenten els lectors.
    Ara bé no tothom qu eus seguiex fa un comenari i això no us ha de desanimar. A vegades amb una simple salutació, un "Hola", un "M'agrada" hi hauria prou. Està molt bé que animeu a escriure.

    ResponderEliminar
  2. Ola quería decir que tenéis mucha suerte de salir a las 16:40 nosotros salimos a las 19:00.

    ResponderEliminar
  3. Voldría saber què feu de la Piarra es per curiositat.Soc una usaria del Taller Claror de la seu d'Urgell i també visc a la residencia.
    M'agradaria tenir contacte amb vosaltres.

    ResponderEliminar
  4. Hola soc la Pepi del Taller Claror i m'han agradat els comentaris que heu deixat al nostre Blog i espero rebre molts mes

    ResponderEliminar
  5. me podeis explicar como haceis lo de la Piara,Graias

    ResponderEliminar

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com