miércoles, 27 de febrero de 2013

El CO Trencadís visita una isla

El dilluns passat un grup de nois i noies d'El Trencadís van anar a visitar una exposició de fotos de gas natural, on es mostraven fotos de diversos mides de edificis buits de Cuba, també fotos de diferents rètols revolucionaris de l'época...posteriorment els monitors que portaven l'exposició educativa els hi van fer un taller creatiu. El proper divendres, si no plou, un altre grup realitzara la mateixa experiència.

El lunes fuimos de excursión a Barcelona en dos trenes. Cuando llegamos bajamos y nos fuimos a la excursión. Entramos en un edificio de Gas Natural y nos enseñaron dibunos de casas y fotos y luego cogimos y estuvimos haciendo un juego con plastelina y todo con la que hicimos casas, un puente, y era para hacer un rio...Después fuimos a comer a un bar, el bocadillo y una coca cola, y luego nos cogimo y nos vinimos, y ya esta.










No hay comentarios:

Publicar un comentario

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com