jueves, 25 de julio de 2013

Fi de curs

Demà 26 de juliol és l'últim dia abans d'agafar vacances i la comissió de festes ha preparat un matí ple de jocs d'aigua, amb globos d'aigua, cubells i ens mullarem també amb la mànega. Estem contents perque ja s'apropen les vacances i gaudirem de l'estiu.

Ah! I aquest diumenge 28 de juliol, un grup de companys anirem de colònies a l'Escala, Girona, a gaudir de les nostres vacances d'estiu! Estem molt contents i alguns companys ja tenim preparades les maletes.

Laura Victory: Estem molt contents d'anar de colònies aquest diumenge amb l'autocar de l'Agustí.
Eva Navarro: M'ho vaig passar molt bé a les colònies de l'any passat perque hi ha moltes activitats i em banyaré molt a la piscina.
Olga Bessas: Vaig anar a la piscina i em banyaré amb els meus companys i també escoltaré música en aquestes colònies.
Sarai: Espero passar-m'ho bé a les colònies amb els meus companys i em banyaré a la piscina.
¡¡¡¡¡¡¡¡¡BON ESTIU I BONES VACANCES A TOTHOM!!!!!!!!



 




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com