miércoles, 17 de octubre de 2012

Etrevista express: Carmen, la "cuinera"

Engeguem una nova secció dintre del nostre bloc: les entrevistes. Així que treiem la nostra vena periodística i ens disposem a conèixer més a fons a les persones que ens envolten. Comencem per la Carmen, que ens visita a la nostra sala; es fa estranya asseguda en una cadira fora del menjador!!

Carmen, quin és el teu nom complet?
Maria del Carmen Galeote Comino
Quina edat tens?
49 anys.

(Ohhh! No ho sembla, sembles moooolt més jove!!)

I on vas nèixer?
A Villalba Sassera, un poblet a prop de Sant Celoni.
Tens germans?
Sí, tinc 3; dos noies i un noi.
I tens fills? Com es diuen?
Sí, tinc dos; un noi que es diu Héctor i una noia que es diu Paula.
Fa molts anys que et dediques a la cuina?
Ufff! Crec que ja van 11 anys.
I després de tant temps; et continua agradant?
Sí, i tant.
On treballaves abans de venir al Trencadís?
En un bar d'aquí Montmeló, que es diu La Cafetera.

Què és el que més t'agrada cuinar?
M'agrada fer coses variades.
I per dinar tú?
M'agrada menjar de tot, sobre tot el peix.
I quin és el postre que més t'agrada?
No m'agraden molt els dolços, pero sí una bona macedònia de fruites.
Per a terminar... On et veus dintre de 10 anys?
Jo... aquí al Trencadís!! Tot i que si em toqués la loteria...

Esperem que no Carmen, que continuïs fent-nos el dinar com a poc fins que et jubilis als 67!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com