viernes, 21 de noviembre de 2008

Futbol de chicas

A mí me gusta el fútbol porque en el Colegio jugaban y entonces me fue gustando y luego hacíamos partidos con otro taller. A mi me gusta jugar en el medio campo como Mesi. Yo soy del Barça. Ya lo sé que una chica no es normal que juegue a fútbol pero todas las mujeres que les guste el fútbol pueden jugar por que también tienen el derecho. También podrían echar en la tele fútbol de chicas y no siempre poner fútbol de chicos. Yo en el Colegio hacíamos un equipo para jugar a fútbol y éramos chicas y chicos. Todos jugábamos juntos. Adiós hasta pronto.
Anais Vidueiros




3 comentarios:

  1. Gola Anais i bloguers de El Trencadís.
    Sigui el futbol o altre esport el moviment va junt amb l'esser humà i per estar en millor forma física fem esport. La tele i els mitjans en general. ràdio, premsa,... no fan gaire cas a l'esport femení però de tant en tant sí que hi ha partits de noies a la TV-
    M'encanta el vostre blog.

    ResponderEliminar
  2. Som Alex i la Paula Rubio de Can Vila. Com som els mes futboleros de l'escola ens ha agradat molt el teu article. La Susana te echa muchos de menos.

    ResponderEliminar
  3. magrada molt treballa

    ResponderEliminar

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com