lunes, 22 de marzo de 2010

Salida a Can Vila

El viernes 19 de marzo fuimos a Can Vila, en el autocar del Agustí, para jugar un campeonato de futbol contra los chicos de Can Vila y el taller de Alb-Bosc. De nosotros jugamos: Abel, Carlos, Javi, Joan Marc, Francesc, Anaís, Angeles R., Mamen, Noelia, Raquel Arranz, Jordi,  Andrés, Mª Carmen, Sònia Puyo y Sònia Caralt que hizo el saque de honor. Primero jugamos con Alb-Bosc y quedamos 3-3, después jugamos con Can Vila y perdimos, aunque jugamos muy bién. Perdimos el campeonato pero igualmente nos dieron una copa de regalo por participar.

Después hicimos un pica-pica: ganchitos, galletitas salada, zumos y patatas. A continuación del pica-pica nos comimos los bocadillos que eran de salchichón y jamón dulce, comimos con los chicos mayores de Can Vila. Nos gustó mucho porque vimos a antiguos compañeros, monitores y maestros de Alb-Bosc y Can Vila.Vicky no estaba ese dia y la echamos de menos y esperamos que venga pronto a vernos. En el partido habia un jugador del Español F.C. llamado Morales, que nos dio un cromo firmado.

3 comentarios:

  1. Tot llegint la crònica de la participació al torneig pensava com heu estat entrenant-vos al camp de futbol de Montmeló i que ara que millora el temps ens haurem d'entrenar per a la mini marató que és el primer diumenge de juny.També pensava si dues setmanes abans, per al 23 de maig, us podem donar una sorpresa i fer una cosa nova. De moment, com no ho tinc massa lligat, prudència.

    ResponderEliminar
  2. Hola!!!!

    Me alegro que la velada futbolera haya ido tan bien.

    Asi me gusta que a parte de estudiar y trabajar tengais un dia de tiempo libre para disfrutar de vuestros compañeros y tambien para pasar un rato divertido. Un beso y hasta la proxima

    ResponderEliminar
  3. Bon dia nois i noies!

    Cada vegada em sorpreneu més amb la quantitat de coses que arribeu a fer. Cada dia vostre és una aventura, que si jugueu un partit de futbol i coneixeu a un jugador del F.C. Espanyol, que si l'altre dia us trobo al tren i em dieu que veníeu d'estar amb l'Antonio Orozco... És genial com viviu cada moment i l'aprofiteu al màxim!

    Continueu així!

    Una abraçada,

    Isabel Cayuela
    educadora ambiental
    Ajuntament de Montmeló

    ResponderEliminar

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com