lunes, 6 de septiembre de 2010

Las vacaciones y la vuelta al taller

Durante el mes de Agosto hemos estado de vacaciones. Algunos hemos estado viajando fuera, en sitios como: Palencia, Sevilla, Jaén, Almeria, Andorra, Málaga, Valladolid y Valencia. Otros nos hemos quedado en casa, pero hemos aprovechado para ir a la playa, a la piscina, al cine, a las fiestas mayores de Granollers y Parets y a casa de los amigos. Algunos hemos ido de colonias unos días y al Camping.
A la mayoría se nos han hecho largas las vacaciones y teniamos ganas de volver a ver a nuestros amigos del taller.
Volvimos a trabajar el dia 1 de setiembre y nos ha ido muy bien aunque han habido cambios y a algunos no nos han gustado. Cuando llegamos el primer dia tuvimos una sorpresa en el huerto que estaba como una selva y lleno de pepinos gigantes, tomates, pimientos y berenjenas.

1 comentario:

  1. Benvinguts de nou!
    Uns dies de descans segur que ens els mereixem tots. En el moment de traspassar l'any, per a cap d'any, qui més o qui menys fa bons propòsits per a l'any que entra. Ara, al setembre, també ens els podem fer per a la tornada a l'activitas quotidiana, a la feina.
    Treballeu molt, i apreneu més. L'hort en poc temps el tindreu de nou com abans però cal fer feina.
    Ens anem veient amic i amigues.

    ResponderEliminar

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com