miércoles, 27 de enero de 2010

El trencadís x Haití

En Haití muchos niños y mayores han muerto por un terremoto y los que quedan no tienen comida, ni juguetes, ni agua, ni ropa, ni casa donde dormir. Han perdido todo lo que tenían.
Necesitan ayuda urgente y en Montmeló han organizado una fiesta para recoger dinero en la que se harán actuaciones de los gegants, l'orquestra, l'escola de música...
En el Trencadís hemos pensado hacer una tómbola para recoger dinero para Haití. Estamos trayendo cosas de casa y haciendo pancartas y murales para montarlo todo. Queremos vender todas las papeletas y sacar mucho dinero. Os esperamos el domingo por la mañana!!!
Eva, Abel, Isabel, Laura V, Vanessa, Francesc, Joan Marc, Oscar, Juli, Mari Carmen, Eva María, Javi, Sònia C., Silvia, Loida, Sarai

2 comentarios:

  1. Chicos, habeis tenido muy buena idea!!!! seguro que se venderá todo...

    ResponderEliminar
  2. Hola amics i amigues,

    Molt bona idea. Confio que serà tot un èxit, no tant sols per la quantitat recaptada, la participació,... també per a parar atenció sobre les condicions de vida que tenen a altres llocs: en aquest cas Haití.
    Hi ha pobresa i misèria a prop nostre, però vivim en un món global. No podem quedar al marge del que passa, encara que sigui lluny.

    ResponderEliminar

Per firmar el comentari, tria Nom/URL como identitat i podras posar el teu nom, o be identificat amb el teu perfil de blogger si tens un compte o correu de google.
Gracies per comentar!
e-mail: elblogdeltrencadis@gmail.com